Aktualizuji zobrazený obsah |
V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních dopravců prodávajícího, je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího, pozdější reklamace nebudou akceptovány.
Kupující je povinen dodané zboží a připojenou
fakturu – daňový doklad a dodací list po jejich převzetí prohlédnout,
přepočítat a případné zjevné vady a neshody se skutečným stavem zboží bez
zbytečného odkladu telefonicky a písemně oznámit prodávajícímu nejpozději
do 5 pracovních dnů. Případné pozdější reklamace na
fakturu nebudou akceptovány.
Vznikne-li na zboží dodaném
internetovým obchodem eshop.madehracky.cz reklamovatelná vada, může kupující
uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem. Písemné oznámení o zjištěných závadách
uplatňuje kupující na adrese: Knínická 2104/11, 66434 Kuřim nebo na
e-mailové adrese: rma.b2b@madehracky.cz Oznámení o vadách musí obsahovat: jméno
a příjmení kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo
daňového dokladu, podrobný popis vady a popis toho, jak vada vznikla a číslo
produktu (Kód 1, Kód 2).
Po obdržení oznámení o vadách prodávající
bez zbytečného odkladu informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na
druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo
prodávajícího, prodejny prodávajícího apod.).
Pro úspěšné vyřízení
reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový
doklad - fakturu.
V případě, že je zboží potřeba poslat zpět
prodávajícímu, je kupující povinen zboží zabalit do originálního obalu. V
případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit
obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě
nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být jeho reklamace uznána.
Veškeré náklady spojené s přepravou zboží k reklamačnímu řízení nese
kupující.
Záruční list předává prodávající kupujícímu spolu se zbožím.
Není-li záruční list u zboží doložen, nahrazuje jej faktura.
V
závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy
platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou zboží, výměnou zboží či
vrácením zaplacené kupní ceny.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za
škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného
používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou
manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Záruční doba je 24 měsíců, pokud není na prodané věci, jejím obalu, návodu
nebo záručním listě vyznačena záruční doba delší. Pokud je záruční doba delší
než 24 měsíců, určí prodávající podmínky a rozsah této záruky v záručním
listě.
Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného
odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne jejího doručení případně ode dne
předání reklamovaného zboží.
Je-li reklamace důvodná, prodávající ve
lhůtě uvedené v předchozím odstavci vyzve kupujícího, aby si opravené nebo
vyměněné zboží vyzvedl, případně zboží zašle kupujícímu na jeho náklady poštou
na adresu kupujícím určenou.
Pokud prodávající reklamaci neuzná, oznámí
to kupujícímu v přiměřené lhůtě. Spolu s oznámením o neuznání reklamace
prodávající kupujícímu sdělí, kolik by stála výměna nebo oprava zboží.
Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po obdržení oznámení o
neuznání reklamace sdělit prodávajícímu, zda žádá o provedení výměny či opravy
zboží za úplatu, jinak je povinen si zboží v téže lhůtě vyzvednout nebo sdělit
prodávajícímu adresu, kam má být zboží zasláno. Náklady spojené s vrácením zboží
kupujícímu nese kupující.